vineri, 18 iunie 2010

Lapte cu cereale ! b-)


Da. Salut si tie. Si na uite ca am revenit.
Cu ideea mea tampita.
Another question :)) ? De ce orice copil mananca dimineata lapte
cu cereale ? ^^.
Pai hai sa-ti raspund eu.
Asta fiind parerea mea,nu si a ta !
Pai.. :-?
Dimineata te trezesti obosit,somnoros,fara chef de viata.
Mama probabil ca e la munca sau doarme.
Te duci la ea ii spui ca ti-e foame si primesti inapoi un raspuns ceva in gen :
Frigideru' ein bucatarie/Fa-ti singura b-).
Da cam asa mi se intampla mie.
Si ca sa nu-ti treaca foamea sau sa-ti piara chefu' de tot.
Ce sa faci ?! Iei un bol.Trantesti cat lapte vrei in el.Iei o lingura niste cereale si gata cu micul dejun.
Simplu si la obiect,nu ?
De asta orice copil,de dimineata mai ales daca nu ii gateste mama mancare buna mananca
lapte cu cereale.
Si pe langa asta sunt si bune si chiar tin de foame.

P.S.[ Probabil o sa ti se para total aiurea..Da eu doar mi-am scris aici parerea
si daca chiar nu-ti pasa..nu te uita ! b-) ]


6 comentarii:

  1. Orice succes are un inceput!La tine inceputul se afla...dimineata in cereale!:):)super!!original....si faca cu frgideru en bucatarie....:))chiar mai facut sa rad...:*:*

    RăspundețiȘtergere
  2. Deci e un incepu bun.Ti'am zis nu e chiar atat de greu:).
    Si da multumesc ca mi'ai zis ca si "prostiile" mele sunt faine=))...

    RăspundețiȘtergere
  3. E superba! ador reclama..da mie nu imi plac cerealele de dimineata :)) :d :">
    Oricum super postarea!!! :>

    RăspundețiȘtergere
  4. Genial :x
    Cu toate ca la mine un bol cu cereale este o cafea si o tigara(depinde de unde ma aflu).
    Tine-o tot asa.
    Cineva te iubeste:x

    RăspundețiȘtergere
  5. :))
    cerealeeee interesant subiect>:D<
    hah.
    chiar e un inceput bun.tot asa si chiar mai bn in continuare
    >:D<

    RăspundețiȘtergere