joi, 17 iunie 2010

N-ai tu treabă !

Nicoleta !
Da,probabil o sa iti pui intrebarea cine este Nicoleta ?:)
Pai daca nu sti,iti raspund eu.
Este verisoara mea,dar asta e putin spus. Ea e o persoana mult prea importanta
in viata mea. Fara ea nu ar fi la fel.
Ea e persoana pe care o cunosc de 14 ani,fara doua zile :">.
O iubesc pentru faptul ca numai cu ea ma certam in fiecare zi,
cu ea faceam absolut totul.
Ea face parte din copilaria mea.
Este singura cu care furam flori din gradinile oamenilor si le duceam bunicii
cand se supara pe noi,tot cu ea aruncam cu prune in oameni,cu ea radeam si faceam tot felul de prostii.
E destul de greu sa-ti descrii o persoana draga,sa spui tot
ce simti pentru ea.
O IUBESC nespus de mult,
si as fi in stare sa ma arunc si in foc pentru ea.
TE IUBESC fiinta !

Un comentariu:

  1. Si acest post este genial,deoarece este scris de o acadea colorata pe care o ador,si din motivul ca eu ma bucur sa vad oameni care isi iubesc aproapele.

    Jos Palaria ! :x

    RăspundețiȘtergere