sâmbătă, 13 noiembrie 2010

SHE !


  • A avea un prieten este mai vital decat a avea un inger !
Cred,defapt sunt 100% sigura ca sunt norocoasa
ca am o prietena ca ea. Ea este ingerul meu !
O iubesc cel mai mult si as face orice pentru ea !
Ma iubeste cum nimeni nu a facut-o vreodata si imi dovedeste mereu
asta. Ea e singura fiinta
care im spune mereu pe fata si niciodata nu se ascunde.
Pur si simplu ma iubeste cu adevarat si simt asta.
Ma ajuta mereu si ma iubeste neconditionat asa cum numai
ea stie. Nu stiu ce m-as fi facut fara ea.
Cred ca as fi fost un nimic. Mi-e atat de greu sa-mi exprim toate
sentimentele. Si tot ce zic aici e putin
pe langa tot ce simt.
Intotdeauna a fost alaturi de mine cand toti ceilalti m-au lasat
si ea stiut sa-mi faca viata mai frumoasa,sa inteleg
ce este o prietenie adevarata.
P.S.- Te iubesc ! ANA :x

Un comentariu: