marți, 22 februarie 2011

September


Cum a trecut timpul, toate problemele pe care le-am creat
Si toate acele zile pe care le-am petrecut langa lac
S-au rispit toate? Toate promisiunile facute
Una cate una, dispar la fel


Dintre toate lucrurile pe care mi le mai amintesc
Vara n-a aratat niciodata asa
Anii trec, timpul zboara
Dar amintirile raman


In mijlocul lui septembrie ne-am fi jucat in ploaie
Nimic de pierdut, numai de castigat
Gandindu-ma cum ar fii putut fi lucrurile
Totusi, a meritat...

Totu-i foarte clar acum, nu mai am de ce ma teme
Am facut in felul nostru afland ce este real
Acum ca vara trece, zilele sunt atat de lungi
Incercam sa ajungem la ceva ce nu mai este...


Da, am stiut ca va trebui sa parasim acest oras
Dar n-am stiut niciodata cand
Si n-am stiut niciodata cum
N-am stiut nicïodata cum...

3 comentarii: